Incotro ma duc ?!

Si stau si ma intreb de cand am plecat incotro ma indrept. E primul articol in care am sa scriu atat de personal si niciodata nu e bine sa o iei personal dar totusi rugina asta ma mananca usor usor si incep sa am impresia ca ma sting si ma indrept spre nicaieri. Cu ochii mari plec la drum si totusi pot inca sa vise, sa sper si sa iubesc intr’o lume de zombii. Am mai ramas cativa, suntem putin si poate e prea tarziu sa mai facem diferenta si ne-am decis sa nu mai luptam, am decis sa ne acceptam si sa mergem mai departe asa cum suntem. Sa ne schimbam e deja prea tarziu, nu putem fi atat de rai cand ar trebui sa fim rai. Ne place sa purtam negru, ne place sa iubim si mereu ne inconjuram de oameni frumosi. In postul asta am sa vorbesc despre atat de multe si probabil nu vei intelege nimic.

 Si sunt pe drumul asta si am dat de atatea ocolisuri si am intalnit atatia oameni si putini au ramas, prea putini. Si vad binele din toata excursia asta, am intalnit alti oameni frumosi, am intalnit si iubirea si acum trebuie sa plec si poate ei vor ramane si nu vor pleca. Pe un drum in care visurile sunt mari dar tentatiile sunt si mai mari si oare cati vor ajunge? Cati se vor oprii? Atat de speriat de mine dar nu de vise si totusi ii sm pe ei.

 Atat de departe si totusi prea departe. Atat de asemanatori si totusi atat de diferiti. 

Si ii am cu mine tot drumul asta si din cand in cand apar dar parca ei au fost mereu langa mine si poate chiar au fost singurii care au ramas. Numeste’ma nebun, nu imi pasa ! Lasa’ma ca oricum raman cu ei. Oameni vin si pleaca dar eu am sa raman cu ei. 

Ei sunt demonii mei !

Eu sunt Oscar iar asta e un post mai diferit !

Author: Oscar

Nimeni important dar care are ceva de spus chiar si atunci cand nimeni nu o face

Leave a Reply

