Eu aici cobor….

Se spune că alergăm toată viața dupa ceea ce sufletul nostru tânjește, după visele pentru care am luptat si am investit atât de mult. 

O călătorie in care am întâlnit atâția oameni frumoși cu care am împărtașit atâtea. O călătorie in care am privit cu ochii înlăcrimați cum se coboară din trenul ăsta și am greșit trenul de atâtea ori si niciodată nu m’am dat bătut, am luptat să ajung la destinatie și am rătăcit atât de mult si chiar dacă mai e pana la urmatoarea stație, trag maneta de urgență si cobor aici, nicăieri, poate…poate am alergat atât de mult, prea mult să caut, si să rămână…

Niciodată nu am cerut mult si am muncit de fiecare dată pentru ceea ce mi’am dorit, poate prea mult. Si e timpul sa cobor, sa cobor aici, unde? Nu știu…

Ies din compartiment si ma opresc pentru o secundă dar pare mai mult de atât, si inima’mi dictează sa rămân, sufletul’mi urlă … E o luptă cu mine, si nu e ușor, e greu….și ma uit la ei si aș vorbi cu ei, pentru ultima dată, in trenul ăsta am clădit atât de multe, am legat prietenii, legături atât de puternice și mai bine cobor aici, nu am sa fac fată la următoare stație unde drumurile se vor desparte.

Si din ochii aștia curg lacrimi de cristal, ma dor ochii atât de rău si cu mâinile astea reci nu pot să’i salut, dar îi imbrațișez și poate nu mă înțeleg, poate nici voi nu mă înțelege’ți, și îi îmbrațișez și mă simt acasă și lacrimile astea se transformă in sânge, rup bucăți din mine si cu fiecare îmbrățișare las câte o părticică din mine cu ei. Mă uit la geam, ea e tot acolo, o iau de mână, se sperie când’mi simte mâinile reci, ma privește in ochi și’i vede insângerați, lasă capul pe pieptul meu si ușor șoptindu’mi că va fi bine iar eu iam promis ca va fi bine, și va fi … Inima mi’se oprește, ea e singura care reușește asta, și ea’mi dă senzația de nemurire, cu ea aș putea atinge stelele, și cu ea am ajuns la nori, doar noi doi, și’avem locul nostru unde ne ascundem doar noi doi, și ceea ce vede ea în mine nu mai vede nimeni și ceea ce vad eu in ochii ei nu mai vede nimeni. Ceea ce avem noi e diferit, special. Îi las inima, îi las sufletul că nu am nevoie de ele acolo unde plec, îi las și ochii căci bu am nevoie de ele acolo unde merg, iar la ea vor fi in siguranță, știu ca ea nu e ca restul si le va prețui si va avea grijă de ele. Nu le spun adio, nu pot … Și cu fiecare pas facut către ieșire pierd tot dar trebuie să plec, se rup bucățele din mine, din ce a mai rămas…ce e rău iau cu mine și incep sa dispar, parca ca o iluzie ma sting ușor ușor, la vise renunț, le las, nu mai am nevoie de ele. Cel mai mare vis al meu e acolo, in compartimentul acela iar cele pentru care am tras o viață se pierd in drum spre ușa. Ajung la scările ce par ca duc nicăieri si mai arunc o privire spre ei și realizez că tot ce mai am sunt ei dar e mai bine să plec. Fiecare scară, fiecare pas pare că e in gol și’mi dă senzația ca ma duc in gol și trenul ăsta pleacă iar eu răman aici…și nu mai pot face nimic și tot ce’mi mai rămâne e amintirea lor, amintirea ei și lacrimile astea se transformă’n foc și arde al dracului de rău si realizez ca am ales iadul ăsta si nu are nici un rost să ma mai impotrivesc căci mai mult rău’mi fac, și ma conformez la ceea ce odată am semnat, m’am damnat singur cu mult tinp in urmă, ma împac cu gândul că sunt inchis in cercul ăsta.

Nu e ușor !

Și poate vor înțelege, si poate coboară …mai bine plec pâna trenul ăsta nu se oprește…. Si trenul se indepartează ….

Aici cobor dar las cu voi, mă las pe mine cu voi…sunt aici, acolo….

Eu…aici cobor 

Eu sunt Oscar iar ăsta e un ultim post !

Author: Oscar

Nimeni important dar care are ceva de spus chiar si atunci cand nimeni nu o face

Leave a Reply

